Servisní manažer


 

Co Vás na této pozici čeká:

  • Přímé řízení týmu servisních techniků, koordinace jejich práce v regionech v celé ČR
  • Zodpovědnost za úroveň servisu a servisních služeb, komunikace se zákazníky i kolegy
  • Případná revize a optimalizace servisních procesů, zodpovědnost za vytváření krátkodobých a dlouhodobých plánů
  • Podpora zákazníků a spolupráce na prodeji servisních služeb
  • Administrativní úkony spojené s chodem oddělení

Co od Vás očekáváme:

  • Vzdělání technického směru v oboru elektro, odborná způsobilost – Vyhl. 50/78 sb.
  • Prokazatelné zkušenosti na obdobné pozici jsou podmínkou
  • Strategické myšlení, velmi dobré komunikační i organizační schopnosti
  • Reprezentativní vystupování
  • Ochotu cestovat (řidičský průkaz sk. B)
  • Anglický jazyk

Co Vám rádi nabídneme a jak Vás podpoříme:

  • Odborné zaškolení a další návazné vzdělávání
  • Zajímavou a nestereotypní práci s možností osobního růstu
  • Základní plat + provizní systém přímo závislý na Vašem pracovním výkonu
  • Služební automobil i k soukromému užití, notebook, mobilní telefon, tablet, 5 týdnů dovolené, velmi příjemné zázemí sídla společnosti a další firemní benefity
  • Firemní kulturu založenou na neformálních vztazích a týmové spolupráci
  • Nástup ihned nebo dle dohody

Pokud jsme Vás zaujali, zašlete prosím Váš životopis na lenka.iuorio@liftec.cz.

 
 
ÚVODNÍ STRÁNKAKONTAKT
CHCETE PORADIT