Referent obchodu a logistiky


 

 Místo výkonu práce: Praha

Co Vás na této pozici čeká:

  • V rámci týmu logistiky (4 pracovníci) budete zodpovídat za průběh logistických procesů (od potvrzení objednávek, objednání náhradních dílů u zahraničních dodavatelů, jejich naskladnění až po výdej, zajištění dopravy, fakturaci a zpracování příslušných reklamací).
  • Budete komunikovat s našimi zahraničními dodavateli, tuzemskými zákazníky a spedičními firmami.
  • Budete hlídat stav skladových zásob a vést o tom evidenci, včetně vydávání náhradních dílů technikům a zákazníkům.
  • Budete řešit nestandardní situace v oblasti objednávek.
  • Budete úzce spolupracovat s ostatními odděleními a podílet se na optimalizaci interních logistických procesů.

Jak Vás v tom podpoříme:

  • Odborné zaškolení a další vzdělávání v souvislosti s vykonávanou prací
  • Motivační ohodnocení ovlivnitelné Vaším výkonem
  • Mobilní telefon, 5 týdnů dovolené, pružnou pracovní dobu, flexibilitu a další firemní benefity včetně kurzů angličtiny
  • Příjemné a neformální pracovní prostředí
  • Možnost nástupu ihned nebo dle dohody

Co od Vás očekáváme:

  • Odpovídající vzdělání SŠ/VŠ
  • Prokazatelné zkušenosti na podobné pozici
  • Orientaci v odběratelsko-dodavatelských vztazích
  • Zkušenosti se skladovým a fakturačním systémem výhodou, velmi dobrá znalost MS Office
  • Komunikační a organizační schopnosti
  • Nadhled, vyrovnanost, samostatné myšlení, schopnost řešit nestandardní situace
  • Aktivní znalost AJ

Pokud jsme Vás zaujali, zašlete prosím Váš životopis na lenka.iuorio@liftec.cz.

 
 
ÚVODNÍ STRÁNKAKONTAKT
CHCETE PORADIT