Výkonná asistentka

 


 

Pracovní náplň:

  • organizace schůzek, porad, obchodních jednání a zahraničních cest
  • příprava podkladů pro jednání
  • vedení administrativní agendy ředitele divize
  • telefonická komunikace s obchodními partnery, zahraničními dodavateli technologií
  • řešení operativních úkolů a požadavků

Nabízíme:

  • různorodou náplň práce s vysokou mírou samostatnosti
  • zázemí ryze české silné a stabilní společnosti s historií více než 30 let
  • příležitost rozvoje a růstu
  • pružnou pracovní dobu
  • pestrou škálu zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, 4 dny sick days, MultiSport, teambuildingové aktivity a další)

Co od Vás očekáváme:

  • SŠ/VŠ
  • výborné organizační a komunikační schopnosti
  • praxi na obdobné pozici v malé společnosti
  • proaktivitu
  • samostatnost
  • pokročilou znalost angličtiny v pasivní i aktivní formě

Pokud Vás pozice zaujala, neváhejte a zašlete svůj aktuální životopis na email kariera@liftec.cz, rádi se s Vámi spojíme a probereme detaily inzerované pozice.

LIFTEC | Průmyslové značení a automatizace | Všechna práva vyhrazena ©2022