HLEDÁME NOVÉ KOLEGY
Výkonná asistentka
Pracovní náplň:
- organizace schůzek, porad, obchodních jednání a zahraničních cest
- příprava podkladů pro jednání
- vedení administrativní agendy ředitele divize
- telefonická komunikace s obchodními partnery, zahraničními dodavateli technologií
- řešení operativních úkolů a požadavků
Nabízíme:
- různorodou náplň práce s vysokou mírou samostatnosti
- zázemí ryze české silné a stabilní společnosti s historií více než 30 let
- příležitost rozvoje a růstu
- pružnou pracovní dobu
- pestrou škálu zaměstnaneckých benefitů (týden dovolené navíc, 4 dny sick days, MultiSport, teambuildingové aktivity a další)
Co od Vás očekáváme:
- SŠ/VŠ
- výborné organizační a komunikační schopnosti
- praxi na obdobné pozici v malé společnosti
- proaktivitu
- samostatnost
- pokročilou znalost angličtiny v pasivní i aktivní formě
Pokud Vás pozice zaujala, neváhejte a zašlete svůj aktuální životopis na email kariera@liftec.cz, rádi se s Vámi spojíme a probereme detaily inzerované pozice.